12/31/2015

Julegave haul 2015

Hey
Jeg håber i har haft en fantastisk jul med alt der høre til.
Efter alle jule julefrokoster er ovre, er der massere tid til at læne sig tilbage, og læse og ser en masse "Hvad jeg fik i julegave/ julegave haul". i masse vis. Jeg elsker at læse og se dem så tænkte jeg også ville lave en på min blog


1 // 2 // 3 // 4 // 5 // 6 // 7
Jeg har også fået nogle andre mindre gaver som mega lækre hjemmestrikkede sokker( det er virkelig bare det bedste), og lidt make-up.

Håber i har fået noget af det i har ønsket jer, og vigtigst af alt haft en super hyggelig jule aften det havde jeg ihvertfald knus


2 kommentarer:

  1. Morgenkåben er super fin!
    - Godt nytår :)

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak
      og i lige måde :)

      Slet