10/12/2015

Sweater weather tag

Hey <3
Fandt lige dette tag så tænkte jeg ville skrive det 

1. Yndlingsduftlys?
Det er helt klart mit efterårs duft lys fra bath and body works som hedder cranberry woods. Jeg har det også tændt lige nu og det dufter simpelt hen så godt.

2. Kaffe, te eller varm chokolade?
Varm chokolade, der er ikke noget bedre end at sidde med en kop varm chokolade imens man sidder med sin dyne og ser en spændende søndags- krimi.

3. Hvad er det bedste efterårsminde du har?
Det var for ca.5 år siden hvor jeg var i USA i efterårsferie, det var så hyggeligt.

4. Hvilken makeup trend kan du bedst lide: Mørke læber eller winged eyeliner?
Er ikke så meget for nogen af delene men hvis jeg skulle vælge ville det være mørkelæber.

5. Hvad vil du være til Halloween?
Jeg holder ikke halloween men hvis jeg gjorde, ville jeg være en kæmpe emoji-smiley med edderkopper og spindelvæv på.

6. Yndlings Thanksgiving mad?
Vi holder heler ikke thanksgiving, men bare efterårsmad generalt elsker jeg suppe, især tomat suppe, mums det smager bare godt.

7. Huer eller halstørklæder?
Halsterklæde jeg syntes det ser meget flottere ud, men når det bliverhelt koldt med sne og det hele kommer jeg nok til at gå med begge ting + et par tykke handsker.

8. Den sweater du bruger mest?
Min rullekrave strik fra vila, den er så dejlig varm og pæn. Men den kan desværre ikke købes mere.

9. Yndlings efterårs neglelak?
Min Essie neglelak som hedder sand tropez.
Det er en meget lys jordfarve.

10. Fodboldkamp eller hoppe i en bunke blade?
Fodboldkampe, men det kunne da også være meget sjovt at prøve at hoppe i blade ahah.

11. Skinny jeans eller leggins?
Skinny jeans, hvis de er sorte ellers ikke.


12. Combat boots eller Uggs?
ved ikke helt om det er en combat boots(nok ikke ahah). Men mine dr.martens, de er så lækre. Undtagen det at det er mega lang tid siden jeg har brugt dem så jeg får vabler ligefor tiden-ikke så fedt, men hey de er flotte.


13. Hvad er din nr. 1 yndlingsting ved efteråret?
At sidde under min dyne med varm chokolade imens jeg ser netflix.

Håber i nød dette indlæg XX



Ingen kommentarer:

Send en kommentar